Hey allemaal,

Het is een hele tijd geleden dat ik iets van mij heb laten horen! Dus ik vond het tijd worden om daar verandering in te brengen. Ik kan nu natuurlijk gaan zeggen dat het me spijt dat ik zo lang niks heb gepost, maar ik denk dat ik dat meer voor mezelf doe dan voor degene die dit leest. Ik heb mijn blog gewoon een beetje links laten liggen en ik miste het, dus nu ga ik wel weer berichten schrijven. Ik ben gewoon niet zo goed in plannen, dus ik wil zeggen dat ik me niet meer ga vasthouden aan een bepaald rooster als het gaat om wanneer ik een blogpost plaats. Het enige wat ik wil is dat er in ieder geval elke week 1 online komt! Na deze enorme lange inleiding, wil ik het even hebben over wat er de afgelopen 19 dagen allemaal is gebeurd, zo lang is er namelijk niets online gekomen…

De afgelopen 19 dagen zagen er ongeveer zo uit:

FullSizeRender

Werken bij Kruidvat.IMG_2365

Het was over het algemeen erg mooi weer!IMG_2378

Ik deed een cursus om mij voor te bereiden op mijn toelatingstoets voor de pabo en dat was in Alkmaar. Dus ik ging 5 keer!IMG_2379

Ik maakte foto’s voor mijn identiteitskaart, waarop ik heel serieus ben.IMG_2384

Het was/is toetsweek, dus ik moest leren, bijvoorbeeld deze namen van Geschiedenis.

IMG_2388

Mijn nichtje probeerde snapchat!

Mijn lieve vriendinnetje Rochelle was jarig en vierde haar verjaardag bij Yoghurt Barn, echt een aanrader voor een High tea!

IMG_2474

En deze foto maakte ik gisteren omdat ik zin had om mijn kranten te gaan rondbrengen met zonnebril op en zonder winterjas!

Dit is natuurlijk heel kort samengevat wat er allemaal is gebeurd! Ik heb trouwens ook heel veel Gossip girl gekeken, dat is echt een nieuwe verslaving! Naast wat er is gebeurd in mijn leven, wil ik het ook nog even hebben over wat er is gebeurd in de wereld. Dat doe ik in mijn volgende blogpost!

Nog een fijn weekend!

Kus, Ella

Een gedachte over “Lets talk!

Geef een reactie

