Hallo leukies,

Ik heb sinds tijden weer is een gewone weekly update! Ik maakte mijn eerste examens en ik maakte heel veel foto’s van mijn eten! Kijk mee naar mijn week!

Op maandag aten we deze pasta van Jamie Oliver! Met basilicum, groene asperges en tomatensaus!

IMG_2865

Ik downloadde een app waarmee je twee foto’s op deze manier door elkaar kon mixen en ik vond het er erg vet uit zien!

IMG_2867

Op dinsdag aten we deze salade met tomaat, sla, hazelnoten, sinaasappel en burrata. Burrata is een soort mozzarella met room erin en het was niet helemaal mijn ding.

IMG_2907

Natuurlijk speelde ik heel wat spelletjes BB tan.

IMG_2910

Dit aten we donderdag, spinaziesoep met pecannoten en ei. En daarbij een maiskolf. Was erg lekker, als jullie het recept willen, laat het weten in de comments!

IMG_2913

Tijdens het eten was er telkens een vogeltje aan het heen en weer vliegen en dan kroop hij in een gat in de muur. Hier was zijn kiekeboe, net voordat hij weer wegvloog.

Vrijdag had ik mijn eerste twee examens, ik berekende na mijn examens ongeveer mijn cijfers, zoals je ziet ging Nederlands erg goed en Aardrijkskunde iets minder. Nu de norm afwachten.

IMG_2920

Bloemetjestosti’s met kaas! Mijn zusje kreeg ze gratis bij haar snacks die ze haalde omdat ze tot die dag goed waren, en ze waren erg lekker!

IMG_2922

Papa was erg moe, heel schattig.

IMG_2923

En mijn nichtje was deze week jarig en dat vierden we in dora-style! Hier was ze even een hondje!

Nou dit waren mijn foto’s van deze week! Aankomende week heb ik 4 examens en na het weekend nog 1 en dan ben ik (als het goed is) klaar! Tot volgende week!

Kus, Ella

Een gedachte over “Foto’s van eten! Weekly update #17

Geef een reactie

