Hallo leukies,

Vandaag ga ik jullie vertellen over 5 liedjes die mij op dit moment enorm blij maken en misschien maak ik daarmee ook wel jouw dag! Dus als je zin hebt om happy te worden of je bent al heel happy en wil nog blijer worden, dan is dit jouw lijstje!

Cake by the ocean – DNCE

Dit liedje is zo heerlijk! Ik heb hem hierboven gelinkt met lyrics zodat je ook meteen kunt meezingen! Ik ga altijd helemaal los als ik dit liedje hoor!

Samen – Teske de Schepper & Mr.Polska

Een heerlijk Nederlands nummer! Teske zingt heerlijk en Polska waar ik normaal niet zo’n fan van ben rapt lekker mee op een hele goede beat.

Can’t stop the feeling – Justin Timberlake

Dit liedje is het nieuwe Happy, als het aan mij ligt. Wat een geweldig nummer, om mee wakker te worden of juist om na een dag school lekker mee te bléren en dansen.

Wild things – Alessia Cara

Een hele goede stem en gewoon een heerlijk nummer met de boodschap dat je gewoon moet doen wat je wilt, waar ik het volledig mee eens ben!

Hey – Fais ft. Afrojack

Nog zo’n heerlijk zomernummer! Makkelijk om mee te zingen en de videoclip is ook leuk!

Naast deze 5 liedjes wordt ik ook erg blij van het feit dat ik geen examens meer hoef te maken en dat ik nu dus eigenlijk zomervakantie heb! Daarnaast ga ik volgende week van 2 tot 7 juni naar New York! I’m soo excited! Dus daar ga ik zeker nog over schrijven en foto’s delen (en misschien ga ik ook wel vloggen…)

Ik hoop dat je nadat je al deze liedjes hebt geluisterd, enorm happy bent! Want positiviteit is het leukste wat er is! Spread the love

Kus, Ella

2 gedachtes over “5 liedjes waar ik op dit moment heel blij van wordt!

Geef een reactie

