Hello people,

Daar ben ik weer! Vandaag ga ik niet zo klagen over het weer, omdat het weer gewoon niet te voorspellen is in Nederland. Het weer gisteren was namelijk op het ene moment stralend en op het andere moment alsof de regen met bakken uit de hemel viel. Dus laten we snel gaan beginnen met dag 4 in New York!

IMG_3197

Ontbijt op dag 4! Een broodje met ei en avocado. Het was erg lekker!IMG_3198

Op zondag was de weersvoorspelling niet zo goed, dus daarom hadden we dingen gepland die we binnen konden doen. En we begonnen bij Madame Tussauds. Hier was ik in Nederland ook nog nooit geweest, dus ik was erg benieuwd hoe het er uit zou zien. Dit hierboven is Adriana Lima!IMG_3200

Natuurlijk moest Messi ook even op de foto!

IMG_3302

We gingen in Madame Tussauds ook nog naar een 4D superhero film, waar we deze enorm charmante foto maakte met onze brillen! De film was wel grappig.

Na de film ging papa nog even de superhero zelf uithangen!

IMG_3299

En hij was ook een beetje bang voor de Hulk!

IMG_0007

En ik was zelf natuurlijk helemaal niet bang voor de Hulk 🙂

IMG_0006

Ik ging ook nog even op de foto met Anna Wintour! De hoofdredactrice van Vogue US!

IMG_3365

Na Madame Tussauds zijn we naar een Broadway musical geweest! Genaamd Finding Neverland. Het gaat over hoe Peter Pan is ontstaan en het was erg mooi! Het was niet te vergelijken met iets wat ik ooit in Nederland gezien heb.

IMG_0001

Daarna zijn we een aantal winkels in gegaan en liepen we richting Grand Central station. Een vriendinnetje van mij, Elisa, was ook in New York op het moment dat ik er was. En we hadden het in Nederland er al over gehad dat we wat wilde afspreken. In New York had ik haar al een aantal berichtjes gestuurd over wanneer we dan wilde afspreken op die zondag, maar ze had nog geen wifi gehad in New York. Dus toen we richting Grand central liepen gebeurde het onwaarschijnlijkste wat er kon gebeuren. Ze kwamen ons tegemoet lopen! Ze waren toevallig net bij Grand Central geweest! Dus toen zijn we wat gaan drinken in Bryant park! Terwijl onze drankjes werden geserveerd begon het te regenen en niet zo’n beetje ook! Het ging echt enorm hard. Dus toen zijn we met z’n vieren onder een parasol gaan staan, afwachtend tot wanneer het weer droog ging worden. Uiteindelijk werd het iets minder en zijn we naar dit gebouw hierboven gelopen om te schuilen en maakte papa deze foto.

IMG_0008

Daarna zijn we alsnog naar Grand Central gegaan en dat ziet er in een panorama zo uit!IMG_0002

Ik moest vanwege mijn Gossip girl verslaving natuurlijk wel even op de foto als Serena van der Woodsen in de eerste aflevering. En het is nog best wel goed gelukt.

Schermafbeelding 2016-06-24 om 09.04.10

Want dit is hoe het er uit zag in die eerste aflevering!

IMG_3205

S’avonds aten we bij een tentje genaamd Arabesque en daar hebben we Marokkaans gegeten. Als voorgerecht namen we deze drie dips met pita brood! En dat was erg lekker! Als hoofdgerecht had ik een risotto en dat was ook lekker, maar ze kwamen het hoofdgerecht al brengen toen we nog niet klaar waren met het voorgerecht en daardoor was het hoofdgerecht wel een beetje veel!

Omdat ik van dag 4 nog aardig wat foto’s heb gedeeld en ik van dag 5 ook nog best wel veel foto’s heb ga ik jullie morgen de foto’s van dag 5 laten zien! En dan zit mijn verslag van New York er al weer op! Ik hoop dat jullie dag 4 leuk vonden om te lezen en heb een fijne vrijdag!

Kus, Ella

Geef een reactie

