Heyy,

Vandaag heb ik (eindelijk) het verslag van de laatste dag in New York! We bezochten the Empire state building en vlogen uiteindelijk weer terug naar huis!

IMG_3209

We begonnen de dag in Macy’s, een enorm warenhuis, waar we bij de Starbucks ontbeten! Een lekker broodje met gezonde smoothie!

IMG_3252

IMG_3250

IMG_3248

IMG_0003

Daarna zijn we naar de Empire State building gelopen en zijn we omhoog gegaan met de lift! Omdat het erg mooi weer was, hadden we een prachtig zicht! Zoals je hierboven op de foto’s al ziet!

IMG_3211

Terug van de ESB hebben we de taxi gepakt naar het vliegveld en nam ik daar nog een echte donut van Dunkin Donuts! Erg lekker 🙂

IMG_3214

Om half 5, Amerikaanse tijd vertrokken we!

IMG_3216

En om 6 uur s’ochtends, Nederlandse tijd kwamen we aan!IMG_3217

Daar zagen we deze prachtige zonsopgang! IMG_3220

IMG_3221

En daarme was onze reis naar New York aan zijn einde gekomen! Het was echt geweldig en ik wil zeker nog een keer terug gaan!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen wat ik allemaal heb gedaan in NYC! En ik spreek jullie snel weer!

Kus, Ella

Een gedachte over “New York diaries dag 5!

Geef een reactie

