Hello people,

Ben ik weer! Tijdens mijn zomervakantie heb ik nogal wat eten en/of drinken op de foto gezet en nu wil ik een soort review doen van mijn eten en/of drinken. Dat houd in dat ik eerst een mening geef over de foto van het eten, dus hoe lekker het er uit ziet en daarna geef mijn mening  over hoe het smaakte! Have fun!

img_3493

Het eerste drankje van de vakantie! Een virgin mojito! Erg lekker en het zag er ook nog leuk uit!

img_3496

Toetje! Mijn favoriete gedeelte van uit eten gaan! Dit is citroen meringue taart! Zier er top uit en was super!

img_3508

Carpaccio van tomaat met mozzarella en basilicum, de foto is niet genomen in het beste licht, daardoor ziet het er minder lekker uit dan het was!

img_3510

Wat dit precies was, weet ik niet precies meer, ik weet dat ik het er spectaculair uit vind zien en dat het prima smaakte, maar niet erg bijzonder.

img_3592

Een kitkat ijsje, ik was zo excited toen ik dit tegenkwam, maar het viel helaas een beetje tegen, doordat het ijsje natuurlijk koud is, was de kitkat die in het ijsje zat een beetje klef. Niet vies, maar wel een tegenvaller vanwege mijn hoge verwachtingen.

img_3645

Pasta pesto, ziet er top uit en was erg lekker, maar wel veel!

Deze twee at ik allebei in Barcelona! Links een aardbeientaartje wat er erg leuk uitziet, maar erg tegenviel in de smaak. Door de vele saus was het te zoet!

Rechts zie je de Veggie leggie, de vegetarische burger bij het Hardrock café! Deze is echt heel lekker en de friet was ook heel goed. Lekker krokant van buiten en zacht van binnen! Het uiterlijk was ook top!

img_3659

Quattro formaggi, 4 kazen op 1 pizza. Dit kan al snel heel machtig worden, maar dat was bij deze pizza niet het geval. Lekkere dunne bodem, waardoor hij niet te vullend was. Uitstraling is niet geweldig, maar ja het gaat dus niet altijd om het plaatje, maar juist om hoe het smaakt.

img_3660

Toetje:) Aardbeien met slagroom en vanille ijs. Prima toetje.

img_3665Nog een pizza! Deze keer met paprika, champignons en aubergine. Deze ziet er minder uit dan de 4 kazen pizza vind ik. Hij was ook heel anders en minder lekker. Hierbij vind ik hoe het eruit ziet en hoe smaakt wel goed aan elkaar gewaagd.

img_3666

IJs in Parijs! Magnum Almond kan bij mij nooit veel verkeerd doen!

In Parijs kocht ik ook nog enorm dure macarons van Ladurée! De macaron rechts was de smaak Salted Caramel. En hij was zijn 2 euro per macaron meer dan waard!

Ook na de vakantie heb ik nog wat food foto’s gemaakt dus die plak ik nog even hier achter!

img_3772

Zelfgemaakte pasta, die heel erg goed smaakte. img_3818

Pizza bij Woodstone in Hoofddorp, top! img_4124

Dit was zondag! Ravioli met verschillende groente en ricotta kaas. Erg lekker!img_4125

En dit is wat op de kaart stond als het chocolade festijntje. Die naam paste heel goed hierbij! Allemaal heel lekker!

Zoals je ziet ben ik toch wel lekker positief over alle heerlijke gerechten die ik heb gefotografeerd! Degene die ik er zelf het best uit vond zien en het lekkerst vond, word de foto die je ziet als je klikt op dit bericht!

Ik hoop dat je niet enorm veel trek hebt gekregen van deze post :p

See you soon 🙂

Geef een reactie

