Heyy Guys,

Daar ben ik weer! Na 3 hele maanden zonder blogpost, ben ik er vandaag weer met een blogje. Ik ga jullie vertellen waarom ik al zolang niets meer heb geschreven en ik deel in de aankomende week ook nog wat leuke foto’s van mijn vakantie! Dus laten we maar snel beginnen!

Laat ik maar gelijk met de deur in huis vallen: Mijn ouders zijn momenteel bezig met scheiden.

Dit is de voornaamste reden dat ik heel weinig heb geblogd. Natuurlijk had het er ook mee te maken dat ik op vakantie was, maar ja. Mijn ouders zijn heel onverwacht uit elkaar gegaan, omdat bleek dat mijn moeder is vreemdgegaan. Ik ga hier verder niet enorm in detail over vertellen, maar de man waarmee ze is vreemdgegaan, is iemand die ik ook ken. Dit is natuurlijk helemaal niet fijn om te horen, om het even heel zacht uit te drukken. Om een lang verhaal kort te maken. Mijn zusje en ik zijn met alleen mijn vader op vakantie geweest en de afgelopen tijd was moeilijk en heel erg wennen. Maar nu gaan we even verder met wat leukers, namelijk leuke vakantiefoto’s!

Mijn vakantie begon met het tekenen van mijn diploma! Want ik ben geslaagd!

img_3433

Deze foto is trouwens verschrikkelijk, want het was zo bloedheet tijdens de diplomauitreiking en dat is dus niet weg te werken met een goede filter haha 🙂 Mijn jurkje is van Asos, voor als je dat zou willen weten!

img_3484

De vakantie begon natuurlijk met de lange autorit en tijdens 1 van de stops moest mn zusje weer even bewijzen dat ze model moet worden!

img_3530

Dit was het prachtige uitzicht achter onze stacaravan op de eerste camping in Spanje!

img_3537

Nog een modellenfoto van Dana, deze maakte ik met mijn camera.  Processed with VSCO with f2 preset

We maakten ook nog een wandeling in deze prachtige natuur, hier voelde ik me echt on top of the world.

img_3563

Tijdens de wandeling kwamen we ook nog een leuke waterval tegen, daar moest ik natuurlijk even een foto maken! Hier checkte ik even of mijn haar goed zat:)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

In het gebied waar we waren hebben we ook canyoning gedaan, dit houdt in dat je van hoge rotsen springt en in een wetsuit door erg koud water onder stenen door gaat of zoals op deze foto tussen stenen door!OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Family picture!

img_3588

img_3590

Nog meer mooie zonsondergangen en bergen!

img_3640

img_3649

We gingen ook nog een dagje naar Girona! Playsuit is van Asos, zonnebril is Pull and Bear.

img_3653

img_3647

Ik was 2 keer in Barcelona! 1 keer in Park Guell en 1 keer in het Barcelona stadion!

img_3616

Processed with VSCO with f2 preset

Op de terugweg naar huis, zijn we nog 2 dagen in Parijs geweest!

Dit was mijn vakantie in een notendop! Vanmiddag komt er een blogpost online met al het heerlijke eten wat ik tijdens mijn vakantie op de foto heb gezet!

Tot vanmiddag!

Kus, Ella

Een gedachte over “Hello people

Geef een reactie

