Hello, its me,

Je zal wel denken, wie ben jij ook alweer? Nou ik ben het meisje achter deze blog wat al drie maanden en 10 dagen niks op deze blog heeft geschreven. In deze blogpost geef ik aan de hand van foto’s een beeld van de afgelopen drie maanden en 10 dagen. Een soort van de hoogtepunten.

img_4136

Ik kwam Martin Garrix tegen in Amsterdam bij een meet-up, helaas kon ik niet met hem op de foto, omdat precies toen wij bijna naar binnen mochten, hij naar buiten kwam!

img_4139

Pap verkleedde zich in Oktoberfest stijl voor een feestje!

Mijn stagekindjes maakte speelbomen en die zagen er zo uit!

img_4155

Ik had een denim sunday! Blouse van H&M, broek van American Eagle outfitters en schoenen van topshop!

Processed with VSCO with p5 preset

Ik deed een fotoshoot met Stephanie met heel veel herfstblaadjes! Hier komt morgen nog een uitgebreide outfitpost van!

img_4488

Ik bezocht het concert van Teske! Wat enorm goed was!

Processed with VSCO with t1 preset

Ik ging op externe themaweek met school en dit was het meest normale plaatje wat ik vond van die paar dagen!

img_4631

Opa bakte pannekoeken en deze was een soort van poppetje!

img_4634

Dana en ik gingen met mam naar de film, deze foto was echt 10 keer beter geweest als het licht aardig was geweest.

img_4912

Ik ging met oma op de foto bij een enorme kerstboom! De trui is van Rad en er staat Serena op, van de serie Gossip girl!

Processed with VSCO with t1 preset

Met de klas hielden we een kersttrui dag en daar kon een foto natuurlijk niet ontbreken. Tipje: ik ben een rendier!

schermafbeelding-2017-01-28-om-16-35-09

Op kerstavond waren we bij Serious request, waar dit fantastische bedrag werd opgehaald!

Processed with VSCO with g3 preset

Eerste kerstdag! Nog een keer op de foto met een kerstboom, alleen nu wel onze eigen! Mijn jurk is van Modemusthaves!

schermafbeelding-2017-01-28-om-16-36-15

Dit was mijn #bestnine van 2016!

schermafbeelding-2017-01-28-om-16-36-49

Ik shopte in Amsterdam dit leuke bomberjack in de sale bij H&M! De broek is van America today, ook in de sale gekocht.

Ischermafbeelding-2017-01-28-om-16-37-14

Daarbij maakte ik ook nog dit plaatje van prachtig Amsterdam!

schermafbeelding-2017-01-28-om-16-37-39

Mei-Lin en ik gingen goed bezig met onze goede voornemens, we deden een goede workout!

schermafbeelding-2017-01-28-om-16-37-58

Dit werd mijn favoriete nieuwe filter van Snapchat, helaas is hij nu weg en dit was een erg artistieke foto die ik per ongeluk maakte.

schermafbeelding-2017-01-28-om-16-38-23

Ik ging naar de kapper en kwam terug met een korte coupe!

schermafbeelding-2017-01-28-om-16-39-31

Spiegelfoto’s maken vanwege het bizar goede licht in de wc bij Sjiek aan de Amstel.

schermafbeelding-2017-01-28-om-16-40-20

Want we waren gezellig met mam uit eten bij Sjiek en als hoofdgerecht had ik deze fotogenieke kaasfondue!

Dat zijn een aantal hoogtepunten of gewoon leuke foto’s van de afgelopen drie maanden en 10 dagen! Ik hoop dat je het leuk vond om deze foto’s te bekijken en te lezen waar ik mee bezig ben geweest! Morgen komt er dus een outfitpost online met herfstbladeren! Ik wil proberen er voor te zorgen dat er in ieder geval 1 blogpost per week online komt!

Kus, Ella

2 gedachtes over “Wat er de afgelopen drie maanden en 10 dagen in mijn leven gebeurde

Geef een reactie

