Hey allemaal,

Vandaag heb ik een outfitpost van een tijdje terug, toen het nog herfst was en er dus allemaal prachtig gekleurde blaadjes op de grond lagen. Ik was gezellig met een vriendinnetje naar een park en toen begonnen we te shooten, lekker veel spontane plaatjes en dus ook van de outfit die ik droeg.

schermafbeelding-2017-01-29-om-15-08-50
Dansen is mijn ding 🙂

schermafbeelding-2017-01-29-om-15-07-58

schermafbeelding-2017-01-29-om-15-08-16

schermafbeelding-2017-01-29-om-15-09-33
De wind wilde ook op de foto!
schermafbeelding-2017-01-29-om-15-09-48
Super charmant, heel hard lachen 🙂

schermafbeelding-2017-01-29-om-15-10-33

schermafbeelding-2017-01-29-om-15-10-55

schermafbeelding-2017-01-29-om-15-11-14

Zoals je ziet was ik niet enorm serieus tijdens deze shoot, maar ik vind zelf juist dat die spontaniteit de foto’s zo leuk maakt! Steeph en ik hadden echt geluk met het weer en het park wat er zo mooi bij lag met al de gevallen blaadjes. Het was niet te koud, waardoor de foto zonder jas ook even snel geschoten kon worden! Na het shooten gingen we ook nog even naar de film , we bekeken de film Hartbeat, wat ik ondanks dat die vanaf 6 jaar is een erg leuke film vind. Het is een Nederlandse film met Vajén van de Bosch en Rein van Duivenboden, voor als je de film niet voorbij hebt zien komen. Het was kortom een erg gezellig dagje en we gaan het binnenkort weer overdoen, dus dan kun je weer wat foto’s vinden op mijn blog van de outfit die ik dan draag!

En als afsluiter natuurlijk nog even een selfie met Steeph!

schermafbeelding-2017-01-29-om-15-09-15

De outfit details:

  • Vogue shirt – gekregen bij de vogue
  • Bomberjack – Stradivarius
  • Broek – Costes
  • Schoenen – Topshop
  • Sjaal – Primark
  • Jas – Only
  • Tas – Asos
  • Telefoonhoesje – Hema
4 gedachtes over “Lachen tussen de blaadjes!

Geef een reactie

