Wanneer je tijdens je Wiskunde didactiek les een blogpost wil gaan schrijven, weet je dat er iets mis is met die les of met jouw motivatie. Laten we er vanuit gaan dat er dan iets is aan de les wat niet zo interessant is en ook iets mis met mijn concentratie voor deze les. Maar ja, deze blogpost dus. Ik ben weer een tijdje weg geweest omdat ik soms gewoon niet zo goed weet wanneer en wat ik wil gaan schrijven hier. Maar soms heb ik er weer eens zin in, en vandaag is die dag 🙂

De afgelopen 2 maanden, zijn misschien wel de leukste en drukste maanden in dit jaar tot nu toe. En helaas heeft die drukte te weinig met de druk voor school te maken. Ik ging onder andere naar het concert van Ed Sheeran, nog een ander concert van Teske, mijn zusje werd alweer 16 jaar, ik maakte paastekeningen met mijn leerlingen van groep 3, ik was een week alleen met Dana omdat pap naar Spanje ging, ik vierde de verjaardag van mama en at veel te veel bij een high tea omdat opa er helaas al 10 jaar niet meer is , mijn beugel mocht eruit, dus ik genoot van prachtig rechte tanden, ik ging op de foto met Zac Efron, ik moedigde pap aan bij 14 km rennen voor Johan Cruijff, ik at nog meer bij de volgende high tea voor oma haar verjaardag, ik vierde koningsnacht en dag in Utrecht, ik was opeens niet meer single, met familieweekend maakte ik outfitfoto’s, ik maakte enorm veel foto’s met ene Luuk, ik ging klimmen met Dana in het bos, ik zat op de grond op school en maakte een spetterschilderij waarbij ik ook nog met voeten in de verf stond, we gingen met de klas naar de Efteling, ik werd met kleding en al in een hot tub gegooid, ik onderzocht kleine diertjes met mijn groep 3, ik moedigde Stephanie aan bij haar kampioenswedstrijd en ging ook nog even schommelen, ik ging tennissen met Jack, ik ging heel enthousiast wiien met Dana, ik was erbij toen Ajax de Europa league finale verloor op het Museumplein, ik ging varen op de Loosdrechtse plassen en maakte een boswandeling met da boyfriend, ik zwom bij de strook in Breukelen met Luuk, Elise en Kim, ik deed mee aan het laatste volleybaltoernooi van dit jaar, ik heb in een huifkar gezeten, ik picknickte met Mei-Lin & Martin en Luuk op onze allereerste dubbeldate, ik ging naar het allerlaatste schoolfeest, de familie uit Australië was in Nederland en dat was een feest, ik vaarde nog meer en picknickte met de klas om de zomer in te luiden. Ik nam afscheid van mijn stage klasje en ik sliep een weekje in een kampeerbungalow aan het strand van Bakkum.

Oja en ik besloot om te stoppen met mijn opleiding…

Dat zijn natuurlijk idioot veel dingen waar ik ook nog eens allemaal foto’s van heb, dus deze dingen gaan we maar is opdelen in een aantal aparte blogposts.

In de aankomende weken kun je dus blogposts verwachten over een aantal van deze onderwerpen!

Dan ben ik dus een soort van terug van weggeweest!

Kus, Ella

Geef een reactie

