Oké, bereid je voor op (misschien) een beetje klef verhaal. Als je zin hebt in een beetje klef, raad ik je aan verder te lezen. Anders zou ik wachten tot het moment dat je het beetje klef wel aan kan. Deze blogpost schrijf ik namelijk over mijn vriendje. Dan denk je misschien, ‘is dat niet een beetje gek?’ Dat zou kunnen, maar daar heb ik schijt aan. Dus laten we na dit enorm interessante introductie stukje maar beginnen.

Verliefd zijn… het is het heerlijkste wat er is. En als je verliefd bent doe je ook rare dingen, bijvoorbeeld een blogpost schrijven over de persoon waar je verliefd op bent. Geen idee trouwens of iedereen dat wel is doet :p

Ik zei het al in mijn blogpost waarin ik vertelde wat er in de afgelopen twee maanden gebeurde, want er gebeurde nog al veel. En 1 van die dingen was dat ik opeens niet meer single was. Want wie had dat gedacht? Ella Waterham en een relatie. Ik had het in ieder geval niet kunnen bedenken.

Maar, laten we naar de main point van dit blogbericht gaan, namelijk Luuk. Luuk is degene waar ik enorm verliefd op ben geworden en dat duurt al iets langer dan mijn nu twee maanden en zes dagen durende relatie. Het leuk vinden van Luuk is denk ik ergens vorig jaar november begonnen. De exacte datum zou ik niet kunnen vertellen, want ja verliefd worden dat overkomt je. Luuk was toen nog niet helemaal overtuigd dat ik heel leuk ben 🙂 dus hij nodigde me uit om Oud&Nieuw bij hem te komen vieren. Er volgde een gezellige avond waarin ik wel het idee kreeg dat meneer mij op zich ook wel zag zitten. Voor zover je zoiets kunt inschatten. Dat bleek toen dus nog niet zo te zijn. Laat ik hier maar niet te ver op ingaan, Luuk heeft het er liever niet over 🙂

Na oud&nieuw waren we nog steeds gewoon vrienden en was er op zich niets aan de hand, behalve dat ik een beetje baalde (om het zo min mogelijk overdreven te omschrijven). Op een gegeven moment gingen we gewoon weer gezellig met elkaar om en was het klein beetje awkwardness weer helemaal verdwenen.

De periode rond Koningsdag/nacht brak aan en Luuk en ik appte een stuk regelmatiger dan de periode Januari/Februari. En ik werd opnieuw uitgenodigd om een feestje te vieren bij hem, nu namelijk Koningsnacht en Koningsdag. Dat zag ik wel zitten en daar ging ik op de 26e naar hem toe om vervolgens samen met nog een aantal mensen Koningsnacht te vieren. Een gezellige avond in Utrecht verder lagen we net als met Oud&Nieuw naast elkaar op de slaapbank een film te kijken. Volgende ochtend, wakker geworden en in een half uur klaar voor Koningsdag omdat we een vriendinnetje moesten ophalen van het station. Heerlijk dagje gehad en ook erg gezellig. S’avonds zou ik naar huis gaan, alleen was er blijkbaar nog een vuurwerkshow op Koningsdag in Breukelen, dus Luuk vroeg of ik daar nog even mee naar toe wilde. En tegen vuurwerk zeg ik natuurlijk geen nee (en tegen Luuk op dat moment misschien ook wel niet :)) Na de vuurwerkshow zaten we bij Luuk thuis op de bank. Het was stil, maar het was geen vervelende stilte. Uit het niets zegt Luuk: ‘Wat was vandaag nou het beste moment om iemand te vertellen dat je diegene leuk vindt?’ Dus ik, een beetje verward, beantwoordt zijn vraag met ‘tja, na het vuurwerk denk ik’. Vervolgens realiserend dat hij het over mij had en licht geschokt zei ik: ‘maar ben je serieus?’ Dus hij heel chill, tenminste zo kwam het over, ‘ja natuurlijk ben ik serieus’. Natuurlijk had ik toen al meteen moeten zeggen dat ik hem ook helemaal het einde vond (vind natuurlijk maar anders klopt deze zin niet :)) Maar ja, dat deed ik niet want ik was in shock 😮 Dus zei ik, dat ik er nog even over na moest denken.

IMG_7095

 

IMG_7107

Eenmaal thuis, deed ik de deur met een big smile open en vroeg mijn vader heel onschuldig. ‘Hey, hoe is het El?’ En ik vertelde natuurlijk mijn verhaal, waarop mijn vader zei ‘En je hebt gezegd, dat je het nog niet weet?’ Tja, dat was inderdaad niet zo logisch, want dat heb ik daarna nog van meerdere vriendinnetjes gehoord. De volgende dag ging ik een weekend weg en was ik met alle toeval mijn oplader vergeten bij Luuk. Die moest ik natuurlijk wel even ophalen, want tja wat moet je nou zonder oplader in de tijd dat je moeilijk zonder telefoon kan. Dus ik liep nogal zenuwachtig richting het huis van Luuk om heel chill mijn oplader te halen en hem toch ook nog even te vertellen dat ik hem toch ook wel heel leuk vond. Eenmaal aangebeld en met de oplader in mijn handen, zei ik heel subtiel: ‘hey, ik vind jou trouwens ook echt wel leuk, ik was gisteravond gewoon in shock en daardoor kon ik het denk ik niet zeggen ofso. Maar ja, op het moment dat je het zei, voelde ik wel een soort vuurwerk in mijn buik.’ Dat van het vuurwerk was natuurlijk ook super grappig omdat we voor het moment van de waarheid, samen vuurwerk gekeken hadden! 🙂

Nou ja, Luuk was gelukkig erg blij met mijn beslissing en ik ging met een big smile op weg naar het familieweekend.

IMG_7106

Even later maakte we het super romantisch officieel op whatsapp! En is 28 april nu ‘onze datum’ (dat klinkt echt zo enorm klef, dat ik het bijna niet kon typen, sorry :))

Processed with VSCO with p5 preset
Hier begon het zitten op een roze wolk denk ik 🙂

Dus zo begon het zitten op een roze wolk, waar ik voorlopig nog niet af zou willen! Het is niet normaal dat je in zo een korte tijd, toch zoveel leuks kan doen met elkaar en ook zo veel van iemand kan gaan houden.

Omdat we natuurlijk bij elkaar in de klas ‘zaten’, konden we elkaar bijna elke dag zien, wat alles nog tien keer leuker maakte op school. En waardoor de hele klas natuurlijk ook in rep en roer was omdat we het eerste en tot nu toe enige stelletje van 1E waren. Toch konden we volgens een aantal soms ook wel heel klef zijn, zeker toen we met de klas naar de Efteling gingen 🙂

IMG_7641

We maakte daar onder andere, de meest kleffe foto in de Droomvlucht. Waardoor ik als toepasselijk onderschrift van deze foto op instagram, zei dat wij naar de (Kl)efteling waren geweest ❤

IMG_8043

IMG_8539

Wat ook 1 van de vele leuke dingen was om te doen, was het varen op de Loosdrechtse plassen. Ik heb die boot leren besturen en ondanks dat ik dat een beetje eng vond, ging het prima. En vanwege het fantastische weer, hebben we ook al meerdere keren heerlijk gevaren.

IMG_8270

Een ander huge ding van het hebben van een relatie, is het ontmoeten van de familie. Ik dacht van te voren dat ik daar vet zenuwachtig voor zou zijn, maar dat viel reuze mee omdat Luuk zijn familie gewoon net zo leuk is als hij zelf. (klef:)) Ook ontmoette hij mijn familie op de familiedag zoals hierboven in de huifkar en sloofte hij zich ook nog even uit bij de zeskamp.

FullSizeRender(2)

Nog een voordeeltje aan mooi weer en het hebben van een leuk vriendinnetje, die ook een relatie heeft. Het hebben van een dubbeldate! Zoals hierboven te zien, was het erg leuk, gezellig en er was genoeg eten en drinken voor ons allemaal. (misschien zelfs wel iets te veel :))

IMG_8223

We hebben gezwommen met Elise en Kim bij de Strook in Breukelen! Waarbij een leuke selfie natuurlijk niet kon achterblijven. IMG_7358

En ten slotte enorm veel gelachen. Denk dat dat wel 1 van de belangrijkste dingen is in onze relatie, ik denk op zich in veel relaties. Lachen met elkaar, want als je niet kunt lachen met elkaar, gaat er volgens mij ergens iets mis.

IMG_7352

En omdat deze blogpost een beetje klef is, sluit ik af met deze foto. Dit is mijn favoriete foto van Luuk. Met zijn haar wat goed zit (zonder pet :P), zijn prachtige blauwe ogen en natuurlijk een stralende lach. De liefde straalt er van af ❤

Ik hoop dat je het wel een beetje leuk vond om te lezen dat ik enorm ‘geluukig’ 😛 ben met deze Luuk! En dat je niet moest kotsen van de klefheid 🙂

Tot de volgende minder kleffe blogpost! En laat in de reacties jouw meest kleffe liefdesverhaal weten, want ik houd ervan!

Kus, Ella

 

 

Geef een reactie

